Heb ik een aansprakelijkheidsverzekering nodig in de horeca?
Als er schade ontstaat en je horecabedrijf hiervoor aansprakelijk wordt gesteld, kunnen de kosten hoog oplopen. Dan wil je je geen zorgen maken over de financiële gevolgen voor je horecabedrijf. Met een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering van KHN Verzekeringen zijn jij en je personeel goed verzekerd tegen onverwachte aansprakelijkheidsclaims.
Een gast die je aansprakelijk stelt, kan schadelijk zijn voor je reputatie. Het is belangrijk om goed om te gaan met een ontevreden gast die je aansprakelijkheid wil stellen en daarnaast zelf de nodige maatregelen te nemen om je horecaonderneming zo veilig mogelijk te maken voor je gasten.
Waarvoor kan ik aansprakelijk worden gesteld in de horeca?
- Een gast of medewerker valt over een drempel en breekt zijn of haar been (letselschade);
- Een medewerker morst drinken over de telefoon of jas van een gast (zaakschade);
- Een gast loopt in jouw horecabedrijf een voedselvergiftiging op (letselschade).
Waar kunnen we je mee helpen?
Ieder horecabedrijf is uniek! We adviseren je daarom graag en bekijken samen welke dekkingen het beste bij je horecabedrijf passen in een persoonlijk adviesgesprek.