Om van je bowlingcentrum een succes te maken heb je vriendelijke en deskundige medewerkers nodig. Zonder voldoende personeel kom je operationeel in de problemen. Of vraag je een gast die aan het bowlen is of hij zelf even naar de bar wil komen om zijn drankjes op te halen?
Met een aantal maatregelen en goede verzekeringen voorkomen je dat een gebrek aan goede werknemers een gevaar wordt voor het voortbestaan van je bowlingcentrum. Lees meer ››
De vraag naar goed horecapersoneel is groot en het aanbod beperkt. Maar met een paar enthousiaste koks in de keuken en deskundige en vriendelijke medewerkers achter de bar en in de bediening maak jij met je bowlingcentrum het verschil. Met een pool van goede, betrouwbare en flexibele medewerkers is de kans op onderbezetting in je bowlingcentrum klein en de kans op tevreden bezoekers groot.
Helaas meldt één van je werknemers zich ziek. Hopelijk draait je bowlingcentrum gewoon door, maar het ziekteverzuim kan je wel veel geld kosten. Want de eerste twee ziektejaren moet je het loon van de zieke werknemer gewoon doorbetalen en soms geldt dit ook voor flexibel inzetbare medewerkers. De kosten kun je verzekeren, maar door goed voor je personeel te zorgen en een veilige werkomgeving te creëren, verklein je de kans op uitval.
Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer